Ditt bloggnamn

17/2 - uppdatering

2010-02-17 / 17:41:32   Min vardag

Fyfan säger jag bara. Är helt slut. Har spelat Sims från typ 13 till 17, och det var mycket roligare nu med tilläggen :) Dock blev jag helt slut i skallen efter att inte ha gjort något annat än att spela. Fick ont i huvet och blev illamående. Så då gjorde jag mig i ordning och började gå mot Dollar som Christoffer bett mig göra. Skulle nämligen köpa Cola eftersom att vi är Colaberoende i detta hushåll ^^

När jag väl kommer ut ur porten så märkte jag att det var sjukt kall, det var som en handflata över ansiktet. Fortsatte gå ändå, och det var relativt mörkt redan när jag började gå. Men efter jag handlat klart och kommer ut från Dollar så har det hunnit bli ÄNNU mörkade. Och jag hatar att gå ute själv när det är mörkt, speciellt när man blir tvungen att gå igenom en jävla vägtunnel :( Så där gick jag med två påsar, 3st 1.5 liters color i varje, tungt och jävligt. Tur att det inte är så farligt långt iaf, men mina armar ville gå av på mitten. Kommer nog aldrig gå och handla själv igen :p

NU måste jag göra något att äta, sjukt trist att laga mat till sig själv. Fortfarande några timmar kvar innan Christoffer kommer hem :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS