Ditt bloggnamn

18/2

2010-02-18 / 19:24:33   Min vardag

Idag har jag inte varit dryg och bloggat flera gånger om ointressanta saker, så jag är dryg och skriver ett inlägg nu istället.
Har inte gjort ett skit idag, bara sovit och suttit vid datorn. Jag har inte ens spelat Sims! Så jag ska väl passa på att göra det snart eftersom att Christoffer kommer hem om en stund.

Jag hade bestämt mig för att bli blond igen, har blekt det 3 gånger hittils och köpt dyrt jävla silverschampo. Men idag ångrade jag mig. Jag använder nästan alltid hårinpackning när jag duschar, för att håret inte ska vara så slitet osv. Och idag när jag duschade så satt jag med hårinpackningen i typ 15 minuter innan jag sköljde ut den. Ändå så var mitt hår otroligt slitet och såg hemskt ut när det hade torkat. Jag blev förbannad och tog fram en sax och började klippa. Så nu får jag gå med uppsatt tills det har växt ut igen, för det blev inte speciellt vackert när man var på det humöret man var.

I somras när jag vad blond, var det likadant. Håret var tunnt, slitet och fult. Därför färgade jag det mörkt, och efter någon månad så var håret bra igen, och det började växa. Självklart ska jag få för mig att bli blond då håret väl har kommit i balans igen! Typiskt mig kanske.

Hur som helst, jag tänker inte bli blond, hur mycket jag än vill. Jag har hellre mörkt hår som växer och ser bra ut, än blondt hår som är tunnt, slitet och ser ut som svinto. Så nu ska jag gå och färga håret! Tur att Christoffer köpte två förpackningar mörkbrun hårfärg när han skulle färga sitt, han använde bara ena och tyckte att det var för mörkt. Så den tar jag! Det kanske var ödet, att han köpte två och den ena var menad till mig. Det tror jag iaf :)

I med färg, på med Sims!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS