Ditt bloggnamn

19/2

2010-02-19 / 13:12:18   Min vardag

Ligger fortfarande i sängen, med värdelös, trådlös uppkoppling. Ska försöka hitta åt mig någon trevlig gratisdesign så jag slipper denna som failar totalt. Christoffer är en nörd och sitter och spelar cs :( Han är ledig och borde diska istället för att spela :p Jag vill ju faktiskt spela Sims.. Börjar få lite småont i ryggen av att bara ligga här, så jag måste nog dra till med lite våld så jag får spela snart.

Christoffer failade igår när vi lagade mat. När han skulle tömma vattnet ur kastrullen med spagetti i, så höll han locket på kastrullen och skulle börja tömma ut vattnet. Istället lyckades han tappa locket så mer än hälften av spagettin for ner i diskhon. Haha :D

Nu orkar jag inte skriva mer, för det finns ingenting att skriva om. Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS