Ditt bloggnamn

21/2

2010-02-21 / 23:59:24   Min vardag

Hejhopp. Har inte skrivit på två dagar märkte jag nu, men har ändå inte haft något vettigt att skriva om så. Det har jag fortfarande inte, men eftersom att jag inte har något annat för mig just nu så tänkte jag dela med mig av min händelserika vardag :)

Igår spelade jag massa Sims, satt och spelade till typ halv tre innan jag bestämde mig för att lägga mig och sova. Lilla Christoffer hade redan somnat, och han gick upp klockan 4 för att gå till Johan och kolla på UFC :p Vid den tiden sov jag som en stock, men istället vaknade jag vid halv 7 då Christoffer kom hem igen. Tog dock inte lång tid innan jag somnade om igen.

Vaknade någon timme senare då Christoffer skulle åka på jobbet, och efter han hade åkt så satt jag mig vid datorn och drygade. Spelade Sims i x antal timmar, sedan gick jag och diskade och efter det så duschade jag. Och när jag hade duschat klart så kom Christoffer hem :) Då lagade vi mat, eller han gjorde, och jag pratade med Marija i telefonen. Blev jätteglad när hon ringde, det var ett tag sedan vi pratade.

Just nu ligger jag i sängen och ska se ett avsnitt Sons Of Anarchy medan Christoffer spelar. Ska försöka somna i tid idag, för ska upp vid 6-7 för att sedan ta bussen in till stan vid 8, och sedan en buss vidare till Piteå för Christoffer ska tatuera sig :)

Världens bästa gos <3 Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS