Ditt bloggnamn

22/2 - uppdatering

2010-02-22 / 19:27:04   Min kärlek

Så, då var man hemma igen! Mycket skönt. Satt på Left Hand från 10.30 till typ 15.15, så man var ju där en bra stund. Christoffers tatuering blev hur som helst flawless! Blev jävligt imponerad över hur bra det blev, och jag vill också tatuera mig :( Men lilla jag får vänta tills jag har fyllt 18..

Efter att vi kommit från Left Hand så gick vi till Apoteket och köpte lite nödvändigheter, sedan begav vi oss till busstationen och tog bussen hem. Bussresan var fruktansvärd, med tanke på att jag är så jävla rädd att åka åt helvete. Satt och blundade, hyperventilerade, nöp Christoffer i armar och ben, var påväg att börja gråta osv osv. Men vi kom fram till Luleå iaf, levande!

När vi kom fram så tog vi bussen hem till Christoffers föräldrar för att hämta lite post och så, sedan åkte vi med Ingemar och handlade & Christoffer hämtade ett par skor som han hade beställt. Sedan for vi hem, och det var så underbart skönt att komma hem igen efter att ha varit borta i typ 10h. När vi kom hem så satt jag mig och filade och fixade med naglarna & nagelbanden. Så nu ser naglarna lite mer välmående ut.

Men jag själv är väl inte så jävla välmående atm. Har ätit två rostade mackor idag, vilket var 7 imorse, så man är lite hungrig och illamående. Så, så fort jag har avslutat detta så ska jag gå och börja med maten medan Christoffer rensar frysen.

Sedan blir det att nöta Modern Family och bara dega i sängen, för att sedan däcka. Med tanke på att vi har sovit ca 3 timmar inatt så ska det bli fruktansvärt att lägga sig i sängen. Förhoppningsvis så kan jag somna tidigt för en gångs skull.

Nu får det vara bra. Här kommer bilder på Christoffers tatuering! :)


Motivet


Konturerna klara


Det svarta klart


Lite färg


Och sist men inte minst, slutresultatet.
More to come :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS