Ditt bloggnamn

22/2

2010-02-22 / 12:49:24   Min vardag

Hejhej. Just nu sitter jag i Piteå på Left Hand och kollar på när Christoffer tatuerar sig. Han väckte mig imorse klockan 6, dock var jag inte så pigg då efter att ha sovit ca 3h, så jag somnade om igen. Men efter 40min så väckte han mig igen och då gick vi och duschade. Jag var sjukt trött, men det gick över efter ett tag. Åt lite frukost och sminkade mig och så. Sedan gick vi till bussen, åkte till busstationen och tog sedan en buss vidare mot Piteå. När vi väl kom fram så visste ingen av oss var vi skulle gå, så vi började vandra runt för att få någon susning om var vi skulle. Sedan gick vi in på något random hotell för att gå på toa :p Sedan var Christoffer smart och kollade kartan på sin iPhone för att veta var vi skulle, så så blev allt genast mycket enklare. Så nu sitter vi här, Christoffer med nålar i händerna, och jag med iPhonen. Har ingen aning om hur lång tid det kommer att ta, har varit här sedan 10.30 och tjejen som tatuerar håller fortfarande på med det svarta så det är ju en del kvar, men det är roligt att se på så mig gör ingenting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS