Ditt bloggnamn

23/2

2010-02-23 / 16:46:01   Min vardag

Lyckades inte somna speciellt tidigt igår, men sagt och gjort så låg vi i sängen hela kvällen och såg Modern Family och började se filmen 21. Men pausade den eftersom att Christoffer höll på att somna ;p Så efter en stund somnade jag också, minns inte riktigt vad klockan var. Men en bra bit efter 24 iaf..

Sov som en stock gjorde jag, och vaknade inte en endaste gång inatt. Men imorse vaknade jag när Christoffer sa mitt namn, han ville ha en puss innan han åkte på jobbet. Sedan somnade jag om igen, och det var så jävla skönt. Efter det har jag inte gjort något annat än att sitta vid datorn och målat naglarna.

Nu sitter jag och väntar på min älskling. Han lär komma genom dörren när som helst :) Sedan ska vi laga god mat och förhoppningsvis fortsätta se 21 och mysa, för jag behöver lite kärlek.

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS