Ditt bloggnamn

25/2

2010-02-25 / 13:06:05   Min kärlek

Ensam och rädd. Jag behöver dig, hela tiden. Jag trodde att vi var oslagbara, att ingenting kunde komma imellan oss. Det blev du och jag av en anledning, men det finns ingen anledning till att det ska förstöras. Du är den enda för mig och jag kan inte tänka mig att vara med någon annan än dig. Förlåt att jag inte visar uppskattning för det du gör för mig. Jag vet att du försöker och jag vet att du lyckas, men jag vet inte hur jag ska göra för att visa min uppskattning. Inte förrän nu inser jag hur mycket du har gjort för mig, och jag är ledsen att jag inte tackat dig nog.

Du gör mig hel, och du gör mig lycklig. Vad som än händer, och vad vi än blir tvungen att gå igenom, så går jag igenom det för oss. Så länge du finns där, så länge du vill gå igenom det med mig, så klarar vi det tillsammans. Jag tänker inte låta oss gå sönder på grund av en skitgrej. Jag älskar dig, och aldrig någonsin kommer jag släppa taget om dig. Du är och kommer alltid att vara det bästa för mig, och om jag inte har dig så har jag ingenting.

They say bad things happen for a reason,
but no wise words gonna stop the bleeding.


28/7 -09

Bara du, alltid du! ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS