Ditt bloggnamn

26/2 - snart!

2010-02-26 / 22:22:20   Min kärlek

Snart kommer Christoffer innanför dörren. Fick nyss ett sms från honom som gav mig fjärilar i magen :) Han skrev "Snart kommer jag hem älskling, saknar dig så jävla mycket <3 jag älskar dig, dig DIG!" Miiih! Jag förstår inte ens varför jag tvivlar ibland, jag har världens underbaraste pojkvän. Finns ingen som gör så mycket för mig som Christoffer gör, finns ingen som får mig att må så bra som honom.

Nu ska jag iaf hoppa in i duschen, slänga i en inpackning och ha den i ett bra tag. Så under tiden tänkte jag diska, har inte gjort det än. Istället har jag spelat Sims för att fördriva tiden, och tiden har verkligen susat iväg. Snart kommer min älskling :)

Jag är kär och lycklig, och på söndag har jag och Christoffer varit tillsammans i 7 månader. Tiden går fort, det känns som att jag nyss satt på bussen påväg till Luleå för första gången. Men med tanke på hur mycket saker som har hänt sen dess, så är det faktiskt längesedan.

Halvkass bild från första gången jag var i Luleå :)

Jag älskar dig Christoffer ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS