Ditt bloggnamn

26/2 - tiden springer iväg!

2010-02-26 / 16:48:13   Min vardag

Det känns som att jag skrev senast igår, trots att det var ett bra tag sedan. Dock är det typ 6 timmar kvar innan Christoffer kommer hem, och det är riktigt tråkigt att vara ensam hela dagarna. Jag tänkte börja diska om en stund, och sedan ska jag göra något att äta. Och det finns väl inget värre än att ställa sig och laga mat när det bara är en själv som ska äta? Riktigt trist.

Jag vill färga håret, färgen har redan börjat gå ur. Har börjat dyka fram lite ljusa slingor i det, och det ser lite småkonstigt ut. Så så fort jag får pengar tänkte jag köpa hårfärg. Och jag ska köpa skor också :) Nu har jag inte mer att skriva atm, kanske skriver senare. Vem bryr sig? :) Haha

Kommentarer
Postat av: Christoffer

JAG BRYR MIG :-)

2010-02-26/ 17:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS