Ditt bloggnamn

27/2 - jävla internet!

2010-02-28 / 00:10:25   Min vardag

Om en minut slår klockan tolv, men jag skriver 27/2 ändå, för jag bryr mig inte. Jag ligger i sängen och är irriterad över att internet kopplar från hela tiden. Det är dock trådlöst, från någon random, så det är förståeligt men lika irriterande för det. Eftersom att Christoffer sitter och spelar vid sin dator så vill jag ha något att göra under tiden.

Jag hann inte med bussen iaf som det var tänkt när jag skulle till Mjölkudden. Fick lov att gå istället, och stressad som en idiot var jag eftersom att Christoffer satt på Konsum och väntade på mig. Blev helt lökig när jag gick, och det snöade massor. Men jag kom fram tillslut, och då handlade vi lite sedan gick vi till hans mamma. Det var riktigt gott med tacos, och sedan dog vi en stund på soffan. Kollade på Singing Bee Celeb och drygade :p

Sedan tog vi bussen tillbaka till Tuna, och Christoffer var jättetrött. Han la sig i sängen, och sa att han bara skulle vila en stund och att jag kunde spela medans. Och jag sa att jag var 100 på att han skulle somna, men till svar fick jag "Näe, så trött är jag inte". Haha, in my ass! Ställde iaf väckarklockan på hans telefon, så han skulle få sova i en halvtimma. En minut efter jag hade satt mig vid datorn så började han snarka, så jävla söt! Haha. Och inte vaknade han när väckarklockan ringde heller. Så jag försökte väcka honom, och lyckades efter en stund.

Nu är vi båda vakna iaf, vilket kanske är uppenbart. När Christoffer har spelat färdigt så ska vi nog se en film, men det kommer sluta som det alltid gör. Att Christoffer blir trött och somnar, så jag blir tvungen att stänga av filmen och vänta tills nästa dag innan jag får se färdigt den ^^

Nu ska jag försöka hitta på något, för internet kopplar ifrån hela tiden. Skriver mer imorgon antar jag, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS