Ditt bloggnamn

27/2 - trött..

2010-02-27 / 10:59:45   Min vardag

Klockan är elva och jag vaknade för ett tag sedan. Var vaken till typ halv 4 inatt, så jag är helt död fortfarande. Christoffer sitter och fixar med sin nya dator som han köpte igår, så jag ska nog faktiskt ta och försöka somna om igen. Om jag känner mig själv rätt så kommer det inte att vara något problem :)

Senare idag ska vi till Christoffers mamma och äta middag. Och eftersom att Christoffer har köpt en ny dator så ska hans mamma få hans gamla. Så vi går dit före middagstid, eftersom att Christoffer ska fixa med datorn. Då kan jag leka med Harry medans :) Vi ska äta tacos, och det ska bli riktigt gott. Jag får inte äta mycket frukost idag, för Christoffer vill att jag ska äta mycket mat istället :p

Nu ska jag ta och lägga ifrån mig datorn, vända mig om och somna. Jag tänker på alla som är bakis med ett hånflin på läpparna och mår bäst! Godnatt :)

Jag saknar sommaren och jag saknar Cissi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS