Ditt bloggnamn

28/2 - 7 månader <3

2010-02-28 / 18:41:31   Min kärlek

Christoffer har fixat massa med sin dator idag, så har inte uppdaterat något pga det. Och det det trådlösa funkar inte längre på min bärbara så. Men nu är jag ju här iaf ^^ Vi har precis kommit hem från Ica Maxi, har handlat lite.

Vi ska börja med maten om en stund, blir hemmagjord pizza idag. Sedan vet jag inte vad mer kvällen har att bjuda på. Jag och Christoffer har iaf varit tillsammans i 7 månader idag :) Trevligt va? Jaaaa.

Jag har velat blogga hela dagen, men nu när jag väl gör det så har jag ingenting vettigt alls att skriva. Får se om det dyker upp något under kvällen. Nu ska jag kanske ta och diska, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS