Ditt bloggnamn

9/2

2010-02-09 / 11:40:49   Min vardag

Har inte skrivit på ett bra tag. Beror mestadels på att jag varit med Christoffer, och också för att jag inte haft något att skriva om. Just nu är jag i Luleå hemma hos Christoffer, och han är på jobbet så då kan jag ju passa på att skriva.

Fick ingen APU-plats på grund av att jag inte behöver någon APU inom Barn & Fritid, eftersom att jag ska börja ett helt annat program till hösten. Hoppas jag iaf, inte säkert att jag kommer in osv eftersom att jag fortfarande är skriven i Kramfors. Bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa, och jag måste försöka komma på något andrahandsval.

Nu ska jag börja fördriva tiden och vänta på att min älskade kommer hem :) "Bara"  8-9 timmar kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS