Ditt bloggnamn

Absolut repair

2010-07-25 / 20:35:10   Kläder & annat tjaffs

Shampo 500ml - 199kr
Balsam 750ml - 379kr
Hårinpackning 200ml -
179kr
Pump till den stora balsamflaskan - 59kr

Detta har jag klickat hem idag, i hopp om att mitt hår ska bli bra och kanske växa lite bättre. Funderar på att dra i ljusa slingor i håret för att ge det lite liv, istället för det tråkiga svarta. Då kan det behövas bra produkter för att inte håret ska försvinna ^^

Alla produkter kommer ifrån serien Loreal absolut repair. Finns att köpa här i både större och mindre förpackningar.

Jag tror starkt på att man tjänar på att kosta på sig dyrare hårvårdsprodukter. Det räcker mycket längre, man behöver inte lika mycket och det innehåller bättre saker än i de billiga shampon/balsam/inpackningarna man köper på t ex ica.
Samt tycker jag att det verkar jävligt praktiskt med pump till både shampo & balsamflaskan, istället för att man häller ut halva flaskan när man är stressad. Vet inte hur många gånger jag har klämt ut mer än dubbelt så mycket än vad jag egentligen behövt.

Kommentarer
Postat av: bella - [fotoblogg]

hej :) allt bra med dig?

btw: fin blogg du har :)

2010-07-25/ 20:38:15
URL: http://bbelllaah.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. ihih okej ;D

2010-07-25/ 20:47:16
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS