Ditt bloggnamn

Bra söndag!

2010-07-04 / 21:30:30   Kläder & annat tjaffs

Lägenheten var riktigt nice, stor och rymlig, precis som det ska vara. Den ligger så gott som mitt i stan, när till allt, och Christoffer kommer ha typ 3 minuters promenad till jobbet. Så i mitten av september flyttar vi dit!

Efter vi tittat på lägenheten så var det ungefär en timme kvar innan bion började, så vi gick in på HM. Fick för mig att jag ville in och kika lite, och då blev det några impulsköp. Nöjd och glad! Sedan begav vi oss till bion, och filmen var riktigt bra. Längtar efter nästa :)


Kajalpenna, läppglans, puder och en foundation. Christoffer gav mig foundationen :)

Rosetthårspännen


Tre par trosor

En ljusrosa bh. Äntligen fanns det en snygg bh i min storlek i butik, brukar inte finnas i vanliga fall.

Kommentarer
Postat av: Spanky

Vart köpte du den`?

2010-07-07/ 02:01:00
Postat av: Sandra Karlsson

Jag köpte allt på H&M :)

2010-07-07/ 14:51:51
URL: http://sskl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS