Ditt bloggnamn

Chillat med Ds

2010-07-26 / 20:38:06   Min vardag

Nu när jag är hemma i Kramfors så sover Hugo nere med sin syster, vilket resulterar i att han inte kan väcka mig på morgonen när han vill gå ut, så jag sover längre. Det är min kära mamma som tar ut vovvarna på morgonen medan jag ligger i min säng och sover sött. Hoppas jag inte får en chock sedan när vi åker tillbaka till Luleå då jag han kommer att väcka mig tidigt ^^

Idag väckte Amanda mig och frågade om jag kunde göra pannkaka, och jag rent ut sagt sken upp som en sol. Har tjatat om pannkaka i flera veckor men det har inte blivit av. Dessvärre orkade jag bara äta två stycken innan jag kände att det var påväg upp igen, magen fick väl en chock eller nåt.

Efter att jag hade ätit så gjorde jag mig i ordning, sen fick jag skjuts hem till Ds. Hon skulle byta om innan vi skulle vandra in till stan, och jag tror att hon bytte kläder säkert 5 gånger innan hon blev nöjd. Sedan trallade vi in på stan, jag, Ds & Hugo. Satt där och chillade en bra stund innan jag ringde mamma och bad henne hämta mig.



Min finaste bebis letar efter något i min väska ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS