Ditt bloggnamn

Det är inte bara jag som är duktig på att sova.

2010-07-10 / 19:04:31   Min vardag

Både jag och Christoffer somnade sent inatt, men som vanligt var jag vaken längst. Hade även druckit två stora redbull på kvällen så när jag skulle försöka somna så var jag alldeles yr :p Inte så skönt direkt. Lyckades väl somna nångång innan fyra, och sedan vid 7-tiden så gick jag upp för att gå ut med Hugo.

Efter det tog det mig ungefär en timme innan jag lyckades somna om igen, och jag sov fram till ett nångång. Idag har vi inte gjort något speciellt, bara tagit det lugnt och kollat på Lost. Just nu ligger både Christoffer och Hugo och sover, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på.

Imorgon blir det tvättstugan, och efter det så ska vi bowla med Ante och Kristin :) Ska bli trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS