Ditt bloggnamn

Färjan

2010-07-28 / 23:00:25   Min vardag

Inte nog med att jag hade två och en halv timme på mig att göra mig klar innan det var dags att gå till bussen, jag missade den. Bussen gick 16.30 och Christoffer hade bokat bort 17.00. Men han ringde till Färjan och det var okej att vi kom lite senare.

Maten var helt underbar, det var bland det godaste jag ätit i mitt liv. Vi drack öl till maten också, och dom frågade inte om legg så det var ju tur det ^^ Vi båda var överens om att vi kommer att äta där fler gånger.


Cajunbiff, med chipotleaioli, rostad tomat, örtsallad och pommes

Till efterrätt åt jag smulpaj med glass och jordgubbar.

För att sumera det hela så skulle jag äta på Färjan varje dag om pengar hade funnits. Riktigt gott var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS