Ditt bloggnamn

Fy fan vad varmt!

2010-07-29 / 17:21:43   Min vardag

Jag har precis sorterat alla ton tvätt, varit till tvättstugan och startat de första två maskinerna och nu håller jag på att svimma. Det är helt sjukt varmt i Luleå idag. Kvavt och jävligt är det också, så det är inte ens skönt att vara ute. Däremot så blåser det lite, men det är varma vindar så dom hjälper ingenting dom heller.

Här inne står fläkten på max, men det är fortfarande alldeles för varmt. En kall dusch skulle inte ens hjälpa, det skulle bli lika varmt igen efteråt ändå. Och en dag som denna vill man inte springa fram och tillbaka till tvättstugan med en massa tvätt som väger ton, och ännu mer väger det när det är blött. Tur att iaf hälften kan tumlas och hängas i torkskåpet.

Vi har tvättid fram till kl 22, men Christoffer är inte hemma förrän 19 nångång så fram tills dess får jag slita själv ^^

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Okej, några gemensamma favvo-band?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS