Ditt bloggnamn

Grannar är inte nice

2010-07-20 / 14:36:45   Min vardag

Det gick inte så bra för mig att somna igår, trots att jag faktiskt var trött när klockan var halv 2. Så där låg jag i sängen, från halv två till fyra nångång. Grannarna hade fest eller något liknande, på en måndag, inget konstigt alls.. Riktigt irriterande var det, tur att man har en iPhone med massa roliga spel ^^

Christoffer jobbar delat pass idag, dvs ett par på förmiddagen och ett på kvällen. Så han är hemma nu en stund innan han ska åka och träna. Vi har ätit lunch/frukost och tittat på Hells Kitchen.

Hugo är galen just nu. Jag har tagit rullen från hushållspappret, vikt in kanterna och stoppat in godis. Haha, han springer runt med rullen på golvet och försöker komma åt godisarna för allt han är värd. Brukar vanligtvis ta rullen från toapappret, men det är för enkelt, så vi får se hur lång tid det tar denna gång :)


Galenpanna

Kommentarer
Postat av: Bassy

Fin vovve :)

2010-07-20/ 17:33:35
URL: http://bassy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS