Ditt bloggnamn

Havregrynsgröt

2010-07-30 / 12:17:50   Min vardag

Idag är Christoffer ledig så vi båda fick en skön sovmorgon. Vi gick till kiosken för ett tag sedan för att köpa mjölk, för idag ska jag äta havregrynsgröt med äppelmos. Det var sjukt längesen jag åt det, så det ska bli nice.

Senare idag så ska vi först åka och handla med Christoffers föräldrar, sedan ska vi åka till deras stuga och vara där över helgen. Då kanske Hugo får den tid han behöver för att våga slappna av när Harry är med. Ska bli riktigt skönt att komma iväg ett tag, ingen dator på hela helgen. Gud vad Christoffer har tid att kramas med mig då ^^ Det jag minst ser fram emot dock är alla mygg, jag hoppas att jag kommer hem med iaf en liten bit obiten hud.


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hur firade ni eran ett-årsdag då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS