Ditt bloggnamn

Heja Sandy!

2010-07-22 / 01:41:36   Min vardag

Jag är fortfarande vaken, och relativt pigg faktiskt. Har diskat lite åt min älskling också, vill inte åka härifrån och lämna en massa disk åt Christoffer. Både Hugo och Christoffer ligger och sussar på varsin sida om mig just nu, och jag gör inte ett dugg. Funderar på hur jag ska kunna fördriva tiden på bästa sätt utan att somna, och utan att väcka grabbarna. Klockan är strax före 2 och än så länge så är det över 4 timmar kvar innan jag kan börja "leva om". Det lär väl sluta med att jag somnar runt 4-5 och bara får sova en timme istället..

Jag loggade nyss in på Facebook och såg något som gav mig ett stort leende på läpparna.



Att det snart har gått ett helt år! Det känns helt otroligt, att tiden går så snabbt. Kommer att sakna min älskling när jag åker hem till Kramfors, men huvudsaken är att jag är hemma igen till vår ettårsdag. Då ska vi antingen på Färjan eller Invit och äta, ska bli mysigt. Jag är löjligt kär :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS