Ditt bloggnamn

I was right

2010-07-09 / 11:10:04   Min vardag

Mycket riktigt så lyckades jag inte somna i tid igår, istället somnade jag runt 3-tiden inatt. Men klockan 9 vaknade jag och gick ut med Hugo, och efter det så bestämde jag mig för att jag inte skulle sova mer. Då slutar det bara med att jag sover till 12-13 och sen kan jag inte somna på kvällen.

Så nu gör jag ett ärligt försök att vända tillbaka på dygnet. Och det kändes bra att äta frukost klockan 9 istället för 14. Snart så ska jag se ett avsnitt Lost med Christoffer, sedan är det väl dags för honom att åka till jobbet. Han jobbar stängning idag, så jag blir ensam hela kvällen och måste äta middag själv. Tur att jag har Hugo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS