Ditt bloggnamn

Jag är så jääävla glad! :D

2010-07-07 / 19:57:15   Min vardag

Bara bra grejer idag, bara bara massa bra. I flera år har jag önskat mig en systemkamera, det har alltid varit högst upp på min önskelista och något jag både tjatat och pratat om så länge jag kan minnas. Självklart har jag inte haft råd att köpa mig någon, och när jag väl har haft pengar så har jag spenderat dom på annat.

Men vem kommer då, som en prins på den vita hästen? Jo, ingen annan än Christoffer. Han berättade för mig idag att han ska köpa en systemkamera. Jag sken upp som en sol, och då sa han snabbt "Det är min, och jag kommer använda den mest". Han kommer ha med sig den på träningarna och när det är tävling, vilket betyder att han kommer ha med sig den näst intill varje dag, men jag bryr mig inte. Jag får ta del av att det finns en systemkamera där jag bor, och varje dag Christoffer inte har den så kommer jag att gå lös!

Jag är så taggad redan nu, och Christoffer sa att jag kan få fota när det är tävling. Självklart vill jag det. Åh, jag är så jävla glad. Jag älskar dig Christoffer, för att du uppfyller mina högsta drömmar :D

Canon EOS 500D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS