Ditt bloggnamn

Jag måste nog dygna inatt..

2010-07-21 / 16:05:53   Min vardag

Imorgon ska jag som sagt åka till Kramfors, och jag känner inte för att ta sista bussen vid 14 för då är jag inte framme förrän 21. Så istället ska jag och Christoffer ta samma buss imorgon bitti in till stan, han börjar jobba klockan 8 och min buss går 07.50. Vi ska åka härifrån tuna strax före klockan 7 på morgonen, vilket betyder att jag måste kliva upp vid 6 för att hinna göra mig klar och gå ut med Hugo.

Och om lilla jag ska kliva upp klockan sex så betyder det att jag inte sovit många timmar, eftersom att jag inte somnar förrän 3-4 på nätterna. Då kanske det är bättre att vara vaken hela natten och försöka sova på bussen istället. Får se hur det går! Sist jag skulle dygna så lyckades jag inte så bra, kanske får lägga mig och sova en stund efter att jag ätit frukost (nej, jag har inte orkat äta frukost än trots att klockan är 16.05).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS