Ditt bloggnamn

Just chillin'

2010-07-02 / 15:43:41   Min vardag

Imorse vaknade jag tidigt och gick ut med Hugo, sedan när vi kom in igen låg jag vaken i sängen tills Christoffer klev upp och skulle åka och träna. Då somnade jag om och sov fram till klockan var tolv ungefär, och jävlar vad skönt det var.

Nu har jag nyss varit ute med Hugo, gett honom en äggula, gjort två mackor och en kopp te. Med andra ord så chillar jag ganska brutalt! Längtar efter Christoffer gör jag också, min älskling. Han kommer hem nångång innan nio ikväll, så det är ju ett tag kvar.

Imorgon så har vi tvättstugan från 12-17, och efter det så ska vi till Christoffers bror och hans flickvän och grilla. Kommer nog bli riktigt trevligt. - Men nu ska jag se ett avsnitt One tree hill och mysa med lillvovven!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS