Ditt bloggnamn

Nöjd nöjd nöjd!

2010-07-29 / 23:21:06   Kläder & annat tjaffs



Christoffer var och handlade ikväll med två kompisar, då passade han på
att hämta ut mina paket som har kommit också. Det var hårgrejerna och jag har precis duschat och använt dom. Har bara bra saker att säga, och efter en användning så känner jag en sån jävla skillnad.

Vanligtvis då jag duschar med Shampo och balsam från matbutikerna så blir mitt hår som svinto och efter varje gång jag duschat blir jag tvungen att ta en skvätt balsam och lämna kvar det i håret för att det ska gå att borsta. Och lämnar man kvar balsam i håret utan att tvätta ur det så blir håret fett efter en dag, vilket gör att jag måste tvätta håret alldeles för ofta.

Nu efter att jag hade duschat så kunde jag dra fingrarna genom håret utan att dom fastnade i några tovor. Och jag behövde endast två pumpningar från shampot respektive balsamet, och en liten klick inpackning. Mitt hår både känns och luktar underbart just nu.


Glömde skriva tidigare att jag köpte ett serum också, som också kommer ifrån Absolut repair-serien. Man lägger i det i fuktigt hår efter att man har duschat och det känns helt fantastiskt.
Alla produkter finns att köpa här.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HIM, Lars Winnerbäck, Håkan Hellström, Lasse Lindh, Markus Krunegård, Matti Alkberg, Jonathan Johansson, Oskar Linnros, Tokio Hotel, MCR, Bring me the horizon, KoL, The Killers, Kent, Evanescence, Arch Enemy m.fl :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS