Ditt bloggnamn

Nyduschad

2010-07-15 / 21:22:57   Min vardag

Har precis tagit ett varmt bad och avslutat det med en kall dusch. Det är gudomligt skönt när man ligger där i badet och känner att kroppen näst intill är påväg att börja koka, sedan sköljer man bort den varma känslan på 10 sekunder med iskallt vatten. Hade det inte varit för att det var sommar nu så hade jag nog inte tyckt att det var så skönt. Men att vara lite halvkall då man kliver ur duschen är så mycket skönare än när man börjar eftersvettas.

Igår var jag och Christoffer uppe till 4, inte så smart. Vi vaknade vid 10 och började se en film då, men efter halva filmen så somnade jag om igen och sov fram till 15. Så nu återstår det att se när man lyckas somna ikväll/inatt. Jag måste verkligen vända på dygnet nu :p


Jag saknar min skrutt till lillasyster en del, får ta och åka hem en sväng snart! Puss

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: de är en blandras i mellan cavaljer, pudel och tax :D

2010-07-15/ 21:52:54
URL: http://iidajoohanssoon.blogg.se/
Postat av: I D A :)

sv. just nu sitter jag och svarar på kommetnarer. :D händer i helgen?

2010-07-15/ 22:42:49
URL: http://idaelfs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS