Ditt bloggnamn

Ojoj

2010-07-12 / 18:36:02   Min vardag

Jag halkar efter lite med uppdatering, känner att jag inte har något vettigt att skriva. Solen steker och det är nästan för varmt ute, inne likaså. Det är värst på nätterna, helt omöjligt att somna. Men jag har inget emot att ligga vaken medan Christoffer sover, för han pratar alltid i sömnen så jag är road ändå ^^

Jag har kommit in på Mediaprogrammet här i Luleå, och jag är första reserv på NTI. Vet dock ännu inte hur jag ska göra, men jag tror nog att alla blir nöjd om jag börjar skolan igen. Dock måste vi komma på en lösning hur vi ska göra med Hugo den första månaden, eftersom att vi inte flyttar till stan förrän i september och skolan börjar i augusti. Men vi får lösa det på något sätt..

Måste iaf skicka in papperet innan den 17e, så det är väl dags att man bestämmer sig hur man ska göra snarast. Jag tänker iaf ge det en chans, men jag är väl inte fullt så peppad på att börja med folk som är två år yngre än mig själv. Vi får se hur det blir helt enkelt! Det jag längtar mest efter just nu är tills vi ska flytta, det kommer bli hur skönt som helst.


Kommentarer
Postat av: Josefin Bellini

Hey! Fräck blogg :)

2010-07-13/ 10:18:11
URL: http://minibellini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS