Ditt bloggnamn

Tvätta & packa

2010-07-21 / 13:29:20   Min vardag

Har precis varit i tvättstugan och satt igång dom två första maskinerna. Tvättmedlet räcker bara till en maskin till, men jag får det allra viktigaste tvättat så det är lugnt. Nu ska jag ta mig något att äta, sedan bär det väl av till tvättstugan igen och efter det ska jag sätta igång och packa.

Imorgon åker jag till Kramfors, vet inte riktigt hur länge jag blir där. Christoffer följer inte med denna gång, och det kommer att bli ruskigt jobbigt att vara utan varandra. Vi har inte sovit eller varit utan varandra på flera månader, så jag kommer sakna min älskling massor. Men jag kommer hem lagomt till våran ettårsdag :)

Självklart åker lilla Hugo med mig till Kramfors, så jag har iaf sällskap på den långa bussresan trots att Christoffer inte följer med. Har även fixat massa musik som jag ska fylla telefonen med idag. Och nu funkar också internet på min telefon, vilket det inte gjorde tidigare, så lite underhållning har jag ju iaf ^^




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS