Ditt bloggnamn

Vilket bajsväder!

2010-07-01 / 10:50:28   Min vardag

Gårdagen bjöd till en början på helt okej väder, tills det senare mot kvällen började ösregna. Så fortsatte det hela natten, jag och Christoffer somnade inte förrän halv 3. Nu har han åkt iväg på jobbet för en stund sedan, så  nu är det bara jag och lilla Hugo.

Det är lite trist med dåligt väder, och när det är blött ute så blir Hugo alldeles sandig på småtassarna. Har nästan en hel sandlåda i hallen. Tur att jag ändå hade tänkt att köra ett varv med dammsugaren idag.

Annars händer väl inte så mycket, kanske ska börja sortera tvätten, har tvättstugan på lördag. Fast jag väntar nog tills Christoffer kommer hem så får han hjälpa mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS