Ditt bloggnamn

Jävla shakers!

2010-06-11 / 16:41:37   Min vardag

Hej Sandra, vad har du gjort idag? - Hej, jag har gjort det jag är bäst på, som jag samtidigt hatar mest. Jag har diskat och varit less, riktigt grym är jag på det. Har diskat 18 shakers, samt locken till dom, och lite annat skit. Fyfan. Jag hatar att diska shakers, och då menar jag verkligen att jag hatar det. Dom är lika höga som en diskborste är lång ungefär, vilket resulterar i att man slår i knogarna i kanten hela tiden då man diskar dom. Speciellt om man är crazy och arg som jag, har säkert smällt ner knogarna i kanterna tusen gånger på dom där jävla shakersjävlarna.

Men, nu är det iaf gjort. Och jag vet inte om jag någonsin har lust att diska dom igen. Just nu ligger jag och funderar på om jag ens orkar göra någon middag, det betyder ju bara att jag måste diska sedan igen.. Hard life.


Ett stycke smutsiga shakers

Ett stycke nydiskad disk

Ännu ett stycke nydiskad disk.. Spyr på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS