Ditt bloggnamn

Semester

2010-06-11 / 22:54:29   Min vardag

Nu har Christoffer fått semester, 2 veckor. Imorgon bitti åker vi till Kramfors, vilket betyder att jag också får en liten semester. Jag slipper tvätta mina egna kläder, slipper laga mat, slipper diska, slipper städa överallt. Ska bli så jävla skönt, att slippa ta hand om sig själv och bara ta det lugnt.

Nu är allt klart här hemma iaf. All disk är diskat, alla golv är rena, alla övriga ytor är torkade och dammade. Det enda som fattas nu är ett bra humör, vilket inte verkar finnas ens i närheten av mig just nu. Jag är less och slut, och jag vet precis hur det kommer bli ikväll. Jag kommer inte kunna somna, istället kommer jag ligga och vara förbannad över allt som stör mig. Vilket betyder att det inte kommer att gå så bra för mig som ska upp halv 7 imorgon bitti. Fyfan vilket fult uttryck förresten.. imorgon bitti.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS