Ditt bloggnamn

11/3 - chilltjej

2010-03-11 / 15:01:10   Min vardag

Christoffer åkte nyss med Stefan till gymmet, så nu är jag ensam. Ska äta hårdmacka med makrill och se Outsiders på Kanal5 play. Väldans trevligt. Sedan får vi se om jag ser mer än ett avsnitt, det beror lite på när Christoffer kommer hem osv. Och han vill se också, så ska kanske inte titta på mer än ett ^^

Igår var vi på fest, lägger upp bilder på det lite senare. Var iaf först hos Linda med Christoffer, Sandra & Emma. Sedan åkte vi till Bollsta för att festa hos Boman. Kvällen var lite upp och ner, men den var ändå ok. Tacka gudarna för att jag har min Christoffer.


Kommentarer
Postat av: marija

tycker att du uppdaterar lite mindre nu än vad du gjorde innan :P mer uppdateringar! :P

2010-03-11/ 17:21:45
URL: http://mariiija.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS