Ditt bloggnamn

1/3 - rap

2010-03-01 / 22:50:00   Min vardag

Jag chillade ganska hårt idag, sov till 13.30. Det var underbart. Sedan satt jag mig vid datorn, spelade Cs hur mycket som helst typ i brist på annat. Jag var ganska duktig ett tag, tills jag blev less och inte brydde mig om jag dog eller inte :p

Käraste Christoffer kom hem vid 21. Det var tänkt att vi skulle äta köttsoppa idag när han kom hem, det var iaf vad han sa. Men när jag öppnade dörren när han plingade på så stod han med en jävla pizzakartong i händerna :p Så vi åt pizza och tittade på Family Guy.

Nu sitter vi vid varsin dator, nyduschade och fina. Christoffer ska spela Cs nu, sedan är det min tur. Och efter det så ska vi lägga oss och se klart nya Beckfilmen som vi började se igår. Men som vanligt så blev lillbebisen trött och ville sova. Tur för honom att han är söt.

Vi har varit förlovade i två månader idag, kan inte sluta undra över var tiden tar vägen. Har gått sjukt fort.

Jag har ett litet problem, ett litet jättestort problem. På fredag ska Christoffer åka till Umeå för att gå på House Of Metal, jag har inte råd att följa. Och jag vet inte om jag ska ta en buss på fredag och åka hem till Kramfors då eller om jag ska vänta på att Christoffer kommer hem igen på söndagen, och sedan åka tillsammans med honom till Kramfors på måndag. Finns både för och nackdelar med båda alternativen.
Åker jag på fredag, så måste jag åka själv. Jag är livrädd för att åka buss eller bil, får panik så fort jag sätter mig i bilen/bussen. Plus att jag alltid drömmer om att jag är med om olyckor, och i alla drömmar är det pga snö och halka. Vilket det är nu. En annan nackdel är att jag inte har några pengar på mobilen, och inga gratis sms, så jag kommer vara helt ensam och inte ha någon att fördriva den hemska tiden med.
Åker jag på måndag med Christoffer så har jag iaf någon att åka med. Och någon att nypa i händer och ben när jag får panik, någon att prata och fördriva tiden med. Dock kommer jag bli tvungen att sitta här i lägenheten, från fredag till söndag helt ensam. Enda sociala umgänget jag har är då datorn.

Jag måste nog fundera en del på hur jag ska göra, är ju några dagar kvar iaf. Men båda alternativen suger :( Önskar att min kära mamma kunde hämta mig, det hade varit guld. Synd att det är så långt.

Hur som, Christoffer köpte en energidryck idag, varken jag eller han har druckit den förut. Han öppnade den och tog någon klunk och sa att han trodde jag skulle gilla den. Så jag smakade, och sa att den var lite för söt. Då skulle han vara gullig, han sa "Du får den" och efter en liten paus "för den var äcklig". Haha. Tack älskling, omtänksamt av dig :)

En sån här var det, och njae, den är inte så god :p



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS