Ditt bloggnamn

14/3 - döda mig

2010-03-14 / 23:08:12   Min vardag

Nu är jag hemma efter en lång och jobbig bilresa. Det var så jävla jobbigt att säga hejdå till Christoffer och att åka därifrån. Har aldrig varit så jobbigt som det var idag. Efter nästan två månader med varandra varje dag så är det sjukt jobbigt att det bara ska försvinna. Och det jobbigaste är att vi inte vet när vi ses igen. Vet inte vad jag ska göra, eller hur jag ska tackla det.

Jag vill inte sova ensam, jag vill sova med Christoffer. Får se om jag ens lyckas somna ikväll. Känner mig tom just nu. Och är inte på något humör för att ladda upp gårdagens festbilder. Det får nog bli imorgon. Nu ska jag lägga mig och försvinna ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS