Ditt bloggnamn

14/3 - sadface

2010-03-14 / 13:26:23   Min vardag

For från Boman vid 12 inatt, Christoffer var jättefull och spydde 3 gånger i bilen. Tur att han hade påsar iaf att spy i ^^ Det var trångt som fan i bilen, och jag satt sjukt obekvämt. Christoffer sov större delen av resan, och vi kom fram till Luleå vid typ halv 7. Vi gjorde mat och satt oss i sängen för att se ett avsnitt Modern Family och sedan sova. Jag var så sjukt bakis vid den tiden, eftersom jag inte sov något på natten osv. Kunde inte ens äta, så jag la mig och sov istället.

Vi vaknade vid 12, och så smsade jag mamma för att se när dom ska åka hem igen. Jag trodde ju att dom skulle åka ikväll, men dom åker från Boden när som helst :/ Jag och Christoffer har ju planerat vad vi ska göra hela dagen, men istället så måste jag åka hem. Vi vet inte ens när vi ses igen, och med tanke på att vi varit med varandra i nästan 2 månader i streck nu så kommer det göra sjukt ont att vara ifrån varandra. Jag vet någon som kommer ha svårt att somna ikväll iaf :(

Lägger upp bilder från igår senare när jag kommer hem till Kramfors. Orkar inte göra det nu, för nu ska jag göra mig klar. Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS