Ditt bloggnamn

16/3 - less

2010-03-16 / 17:16:02   Min vardag

Orkade inte skriva något igår, var inte alls på humör. Är egentligen inte det nu heller, men det är skönt att skriva av sig lite :) Var iaf ingen skola idag, jag som klev upp och gjorde mig klar. Sedan läste jag att massa folk på Facebook hade fått lov att åka ifrån skolan för att det läckte in vatten. Så jag slapp åka dit iaf!

Igår fixade jag en ny ansökningsblankett så jag kan söka till Luleå. Ska fylla i den, lämna in, och sedan skriva ut mig från skolan. Sedan drar jag till Luleå, no matter what! Ska söka jobb, och om jag lyckas få något så jobbar jag tills det är dags för skola igen till hösten. Om jag nu kommer in dvs, annars blir det lite jobbigt. Vägrar iaf bo kvar i Kramfors. Jag klarar mig verkligen inte utan Christoffer, och oavsett hur ofta vi ses så känner jag mig helt död när vi är ifrån varandra.

Jag längtar så fruktansvärt mycket tills jag flyttar ihop med Christoffer. Det kommer bli en sån lättnad, att äntligen få bli ett på riktigt! Blir helt varm i kroppen bara jag tänker på det. Jag saknar min älskling så mycket :(

Jag älskar dig hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS