Ditt bloggnamn

17/3 - nattetid och glad som fan!

2010-03-17 / 00:17:53   Min vardag

Hej! Jag har precis packat väskan, borstat tänderna och lagt mig i sängen. Jag fyllde i ansökningsblanketten idag, mamma har skrivit under den också. Så imorgon åker jag till skolan, lämnar lappen och skriver ut mig. Om nu Tuula är där vill säga. Och efter det så sätter jag mig på en buss och åker till min älskling. Allt löste sig mycket fortare än väntat, och jag är så jävla glad. Har aldrig saknat någon så sjukt mycket som jag gör just nu, och det ska bli underbart att få ses igen!

Som sagt, jag åker till Luleå imorn. Och jag och Christoffer kanske åker till Kramfors över påsk. Efter det så flyttar jag till Christoffer, på riktigt! Och jag tänker inte låta något i hela världen sätta stopp för det. Det här är det jag vill mest, det jag behöver mest, och det som SKA hända! Så det så. Och jag bryr mig inte ett skit om vad någon annan tycker om det här :) Jag älskar Christoffer, och jag vill leva med honom, så det tänker jag göra också.

Nu ska jag lägga mig och försöka sova, jag är så jävla glad. Längtar så mycket efter min älskade pojkvän. Jag är så jävla kär. Fyfan, kommer inte kunna sova när jag är såhär uppspelt ^^ Nu får det vara bra. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS