Ditt bloggnamn

18/3 - Underbara Luleå :)

2010-03-18 / 12:32:52   Min vardag

Äntligen är jag hemma hos min älskling. Kom hit igår runt 18.30. Christoffer kom och mötte mig på busstationen, sedan gick vi till Kioskbaren och jag fick den nyaste Hello Kitty-tidningen :D Söt! Sedan åkte vi hem hit. Jag hoppade in i duschen, och sedan lagade jag mat. Medan vi åt så såg vi senaste avsnittet av Dating in the dark. Somnade innan 23, och jag sov så jävla bra. Vaknade tusen gånger inatt, men det var ändå så jävla skönt och hur mysigt som helst! <3

Nu har Christoffer precis åkt till jobbet, så jag är ensam till typ 21.30 ikväll. Ska förmodligen städa och lite sånt, har inte så mycket annat att göra bortsett från att sitta här och häcka ^^ Jag är iaf hur glad som helst över att vara här, jag älskar att vara med min älskling :)

Lite less är jag dock, jag var duktig att ta med mig min kamera + kameraladdaren, men istället så glömde jag sladden till kameran, så jag kommer inte kunna lägga in några bilder. Och jag ska ju inte hem på någon vecka så det suger ganska hårt. Får väl bli gamla bilder istället då ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS