Ditt bloggnamn

19/3 - i brist på annat ^^

2010-03-19 / 16:02:41   Min vardag

Tio första:
Första bästa kompis:
Hanna Matsson kanske?
Första bil: Har aldrig haft någon så, ingen
Första kärlek: Christoffer är den enda för mig :)
Första husdjur: Ett marsvin som hette Sara
Första semester: Eftersom att jag aldrig haft ett jobb så har jag aldrig haft semester heller :p
Första jobb: Inget som sagt.
Första köpta skiva: Hits for kids kanske
Första riktiga kyss: Minns ej, och bryr mig inte heller
Första piercing: Öronen
Första konsert: Det beror på om Kramfors stadsfest räknas eller ej ^^

Nio sista:

Sista alkoholdrycken: Vin
Sista bilfärd: I måndags så mamma hämtade mig på skolan
Sista filmen du såg: Beck I stormens öga, tror jag
Sista bubbelbadet: Minns ej :s
Sista spelade cd: Lyssnar aldrig på cd, spotify is the shit (y)
Sista gången du grät: Tisdags
Sista måltiden: Om man inte räknar med frukost så var det igår.

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
Näe
Blivit arresterad? Nej
Blivit kär vid första ögonkastet? Näe
Varit på tv? Ja, typ lokal tv :p
Fått ditt hjärta krossat? Ja men tiep
Sagt att du älskar någon utan att mena det? Njae, näe
Åkt polisbil? Jaa :p
Busringt till nån? Ja, flera gånger

Sju saker du har på dig:
Trosor, bh, mjukisbyxor, hoodie, min ring, läpp-piercingen och töjingarna :)

Fyra personer du kan berätta allt för:
Christoffer
?
?
?

Tre val:
Svart eller vit? Svart
Sommar eller vinter? SOMMAR!
Choklad eller chips? Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Skaffa familj, gifta mig

En sak du ångrar:
Finns en hel del


Så roligt har jag idag, men jag har iaf varit duktig att diska all disk som fanns. Stod med en och samma panna i ca 25 minuter, inte så himla trevligt. Så går det när man inte kan laga mat utan att lyckas bränna fast skiten :p Men men, nu är den ren iaf, och det är väl det som är huvudsaken.

Var ju tänkt att jag skulle kila iväg ut för att köpa Cola och shampo&balsam idag, men jag har varken lust eller ork att göra det. Och det är inte så superviktigt just nu ändå. Har shampo&balsam så vi klarar oss i åtminstone 2 veckor till. Och cola har vi så vi klarar oss till imorn iaf, så det får bli imorgon. Kanske min kära pojkvän gör det, eller om vi gör det tillsammans. Jag tycker bara att det är pinsamt att gå och handla själv :p

Nu ska jag nörda till det lite och spela Cs, var ett tag sen nu. Jag borde städa, men det får bli vid senare tillfälle. Christoffer kommer ändå inte hem förrän om 4-5 timmar, så om jag får fingrarna ur arslet så kanske jag kör igång och städar :) Skriver kanske senare!


Världens bästa älskling :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS