Ditt bloggnamn

19/3 - tidig morgon!

2010-03-19 / 09:09:09   Min vardag

Titta vem som är vaken, som vanligtvis sover till senast 11! Jag bestämde mig för att kliva upp nu när Christoffer skulle åka på jobbet, eftersom att jag ändå var vaken. Och det är så mycket skönare att kunna somna tillsammans med sin pojkvän, än att sitta uppe halva natten och inte kunna sova, för att sedan lägga sig "ensam" bredvid en snarkande pojkvän :p Så, jag är vaken, och ska inte sova någonting under dagen!

Det finns en hel del att göra här just nu, men jag spyr på tanken. Massa kläder på golvet, disk, smulor, osv osv. Ska även gå och köpa cola och shampo&balsam idag. Tur att jag är vaken så pass tidigt så jag hinner vakna till iaf. Nu ska jag iaf ta ett glas cola och njuta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS