Ditt bloggnamn

20/3 - bio ikväll!

2010-03-20 / 10:09:13   Min vardag

Jag är extremt duktig som kliver upp samtidigt som Christoffer! Han är och tränar just nu, han åkte för ca 45 minuter sedan. Så jag är ensam ett tag. Ska väl försöka få i mig någon frukost tänkte jag. Taggar inför bion ikväll! Vi ska se Remember me, och jag längtar sjukt mycket. Och jag hoppas att filmen fyller upp alla mina förväntningar som jag har på den. Sitter och kollar trailern och blir helt exalterad! Tror dock att det kommer bli lite svårt för mig att se en film med Robert Pattinson med tanke på hur mycket jag älskar Twilight och den storyn. Jag hoppas att det inte förstår något iaf ^^

Igår när Christoffer kom hem ifrån jobbet så lagade vi mat, och såg ett avsnitt Ballar av stål medan vi åt. Sedan var det tänkt att vi skulle se en film, The Blind Side, så medan vi tankade den låg vi i sängen och väntade. Självklart lyckades vi båda somna. Och jag har sovit så skönt inatt bredvid min älskling! Så jag antar att vi får se den filmen imorgon eller något sånt eftersom att vi ska på bio ikväll.

Nu ska jag äta frukost och vänta på att Christoffer kommer hem från gymmet. Sedan kanske vi är duktiga och städar idag? Skulle behövas! Jag som diskade allt och städade i köket igår, men efter gårdagens matlagning så blev det lika stökigt igen. Man orkar liksom inte ställa sig och diska och städa när man är nyäten, så det får bli idag istället. Nu, frukost!


TAGGA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS