Ditt bloggnamn

20/3 - tillbaka från bion!

2010-03-20 / 21:28:49   Min vardag

Jag är fortarande helt skärrad efter filmen, Remember me. Slutet var sjukt oväntat, och jag har nog ännu inte fattad vad som egentligen hände. Filmen i övrigt var ganska seg enligt mitt tycke, men jag tycker att den var riktigt bra. Och det som gjorde filmen "mest bra" vad nog det oväntade slutet, det kom helt oväntat. Den är helt klart värd att ses, och för er som är känsliga precis som jag, så kan jag nästan garantera att ni kommer fälla en liten tår! Jag är som sagt fortfarande helt uppriven, så ja. Tänker inte skriva så mycket mer om filmen, för jag vill inte spoila för mycket.

Kan ju också tillägga att det inte förstörde något i mina Twilightdrömmar bara för att jag såg Remember me. Tur det iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS