Ditt bloggnamn

21/3 - skön söndag!

2010-03-21 / 22:27:48   Min vardag

Jag tog mig min lilla promenad till Konsum för att handla lite småsaker. Det var faktiskt riktigt skönt, och vädret var inte något att klaga på heller. När jag kom hem så började vi med maten, och medan vi åt så tittade vi på The Blind Side. Mycket bra film enligt mig, och det tror jag att Christoffer tyckte också :)

Just nu är Christoffer i tvättstugan och donar. Han är väl tillbaka när som helst.
Vi har nämligen tvätt tid (?) idag, 21-01. Jag har dammsugat för ett tag sedan, samt fått en egen garderob att ha mina kläder i :') Vi är ju faktiskt så gott som sambos nu, fattas bara att jag tar hit resten av mina saker och självklart fixar med adressändring osv. Men en sak i taget!

Nu ska jag hoppa in i duschen, sedan hänga upp lite tvätt. Idag älskar jag söndagar, bara så ni vet. Hej :)

Kommentarer
Postat av: emma.

God morgon! Jag kikar in och hoppas att du får en bra Måndag. Kram Emma

2010-03-22/ 09:46:48
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS