Ditt bloggnamn

22/3 - ensamt och tråkigt

2010-03-22 / 11:54:28   Min vardag

Idag är det måndag, vilket betyder att min älskling jobbar. Han åkte vid 9tiden imorse, och jag valde att sova vidare en stund. Vaknade igen runt halv 11, och sedan dess har jag bara suttit här och häckat. Försöker hjälpa min kära pojkvän att hitta en adidaströja som han vill ha, men det går inte så bra.

Idag lär jag iaf nörda Sims eftersom att Christoffer var snäll och installerade det igår. Och kanske jag är snäll och diskar också? Ja, jag är nog snäll och gör det. Men kanske lämnar lite åt Christoffer också, eftersom att han snart ska tatuera sig igen och då blir det jag som får diska oavsett om jag orkar eller inte :p

Under tiden jag kikade efter adidaströjan åt älskling, så hittade jag den här jackan. Vill ha :(


Rosa och fin ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS