Ditt bloggnamn

22/3 - ont i huvet :(

2010-03-22 / 19:04:02   Min vardag

Jag har ont i huvet, är trött på att vara ensam och lite smått irriterad. Christoffer har slutat jobba nu, men han är på gymmet så han kommer väl hem om 1-2 timmar. Det blir ganska långtråkigt att vara ensam hela dagarna, jag saknar ju min älskling. Men det är värt väntan iaf, blir alltid lika glad när han kommer in genom dörren :)

Jag har spelat massa Sims idag, började spela vid 14 typ och spelade fram till 17 >< Dock tabbade jag ner då och då för att skriva på msn och sånt. Jag var så jävla nära att uppfylla min Sim's livslånga önskan, och självklart så ska skiten bara stängas ner! Åh, vad arg jag blev. Haha, och nu sitter jag och skrattar åt mig själv över hur löjligt det egentligen är. Men vafan, jag kostade på mig massa tid och huvudvärk åt den där skiten.

Hur som helst, idag orkar varken jag eller Christoffer laga mat. Så när han är påväg hem så ska han köpa med sig pizza. Så ikväll blir det pizza och Family Guy, och kanske lite mys? :) Får hålla tummarna! Haha, några kramar får jag iaf, för så snål är han inte. Han är faktiskt jättegosig :D

Trots att jag är arg och hatar Sims just nu, så ska jag starta skiten igen. Börja om från början, ny Sim, nytt hus, ny livslång önskan, osv osv. Kanske slänger i mig en panodil också, huvet duvet.. Aj aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS