Ditt bloggnamn

2/3 - seeegt

2010-03-02 / 19:13:45   Min vardag

Tiden går sakta idag, och jag har ont i huvet. Jag var vaken till typ halv 3 inatt, ändå sov jag inte så länge idag. Och av någon anledning har jag inte ätit något på hela dagen men är ändå inte hungrig. Christoffer kommer hem typ en timme, så då ska vi väl börja med maten. Eller vi och vi, JAG ska laga mat :)

Har spelat massa Cs idag också, nörd jag är. Men det finns inte så mycket annat att göra. Har pratat med lillasyster Amanda också :) Trevlig hon. Förstör på min FarmVille osv. Men hon är ju ganska söt, så det jämnar ut sig. Jag tänkte gå och diska nu, så inte Christoffer blir elak när han kommer hem. Haha

Och jag hoppas att vi ser klart Beckfilmen ikväll, för det gjorde vi inte igår. Men Cricko är alltid så trött! Hoppas att jag också lyckas somna i tid ikväll, men det lär ju aldrig hända. Nu blir det diska iaf, sedan hoppa in i duschen tror jag, och efter det börja med maten. HEJJJJJJJJJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS