Ditt bloggnamn

23/3 - dålig sandra..

2010-03-23 / 23:00:39   Min vardag

Jag har varit dryg och inte skrivit någon blogg idag, istället har jag spelat Sims heeela dagen. Och då menar jag verkligen hela dagen. Christoffer åkte till jobbet vid 08, och jag sov vidare till typ 11. Då satte jag mig vid datorn och spelade ända tills Chrisseman kom hem igen vid 17 >< Jävla bra liv!

När Christoffer kom hem så spelade han Cs medan jag diskade
allt förutom nån skärbräda och äckelmatlåda. Efter det så gick jag och dushade, och sedan såg vi ett avsnitt Family Guy. Sedan lagade vi mat, eller jag gjorde. Christoffer stod i duschen i ett år han. Hur som helst, vi åt i sängen som vanligt och tittade på Nick and Norah's infinite playlist. Bra varen!

Christoffer tycker att jag får det att låta som att han är en dålig människa när jag skriver om honom i min blogg. Och det stämmer delvis, med tanke på hur mörbultad jag är efter att han drygade med mig när vi såg film. Skulle ni se bild skulle ni tro att han försökt döda mig, driver ej! Nu ska han spela Cs igen, dock bad jag honom för jag tycker om att se när han blir arg :)

Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
 RSS